Mun täytyy mennä..
Että pääsen vielä kotiin.
On jo myöhä..
Kellokin pian jo kolme.

Pakko päästä kotiin nukkumaan.
Vaikka...
Todellisuudessa,
tahtoisin jonnekkin aivan muualle.

Seison eteisessä.
Kaulahuivi tiukasti kaulan ympärille.
Onko mulla nyt kaikki mukana...?

Sä seisot siinä oviaukossa.
Katsot mua niin tarkasti,
kun puen takkia päälleni.
Huivinkin asettelen tarkkaan.

En oikein tiedä mitä sä lopulta katsoit,
mut tiesin ettet halunnu mun lähtevän. 
Katsot mua silmiin.

Kaikki mitä sanoit aiemmin,
kaikki mitä mä jo tiesinkin.
Kaikki mitä mä sillon ajattelin..
Kaikki olikin täyttä totta.
Ajatukset laukkaa villisti.

Halusit sä halatakin mua.
Siinä eteisessä kun mä jo tein lähtöä.
Puristit mua lujasti ittees vasten.
Halasit mua oikein kunnolla etkä
halunnut päästää enää irti.

Hitto kuinka hyvältä se tuntu!
Ihan liian hyvältä...

Mietin...
Mahdoitko sä edes huomata;
miltä mä tuoksun.
Suahan mä ajattelin, 
kun kotona laitoin hajuvettä.
Mietin.. huomasitko sä edes...

Nähään koulussa.
Ja toivottavasti muutenkin.
Sä sanoit ja mä tiesin...

Haluat enemmän.