Juuri sopivasti kun sain tuon edellisen postauksen julkastua niin puhelin soi ja sossusta soitti semmonen mukava tätönen joka vähän lupaili laittaa huomenna päätöksen eteen päin ja mulle rahaa tulemaan. Jes!! Kyllä tätä onkin jo ooteltu.

Hassua kyllä se ei ollut se mun oma sossu täti joka soitti vaan joku ihan muu.. Joku Sini jos nyt ihan oikein kuulin hänen nimensä siinä. Kyseli vähän lisätietoja sitä päätöstä varten. Ensi se kyseli ihan et miten mulle on maksettu viimenen palkka kun työt loppu ja tarkisti et oon laittanu hakemuksen liittoon ja kysy et mihin liittoon kuulun ja sitten se selitti jostain takaisin maksu sopimuksesta mikä ilmeisesti tarkotti sitä että ne rahat mitä saan nyt sieltä niin niitä vähennetään sitten siitä mulle takautuvasti tulevasta liiton rahasta. Mut saanpahan nyt kuites jotain rahaa tähän hätään et saan es osan laskuista maksettua. =)

Noniin.. Nyt sainpi tähän tee kupin nenäni eteen ja mukana leipälautanen. Jos nyt onnistus vähän paremmin tää teen juonti ku sillon kaks tuntia sitten.