Sain siinä sitten pari tuntia nukuttuakin tuossa välissä. Menin makkarii ja pistin D.N Angelin pyöriin, kahtelin sitä pitkästä aikaa siinä sängyllä maatessa ja oi että kun se Dark on niin ihana vieläkin :3 Ja Daisuke niin sulonen ja hassu, kömpelö kaveri. Kahtelin siinä sen yhren DVD:n läpi ja sen jälkee vaan makoilin ja jopa nukahdin.

Sillä välin kun mä leppoisasti siinä nukuin niin Tommikin tuli koulusta ja olipa sekin jopa kömpiny sänkyyn mun kanssa lepäilemään. Äsken äitiki soitti ja kyseli mua mukaansa Tampereella käymään, on menossa Pirkkalaanki mun siskolle ni sillä kysy et kiinnostasko mua lähtee mukaan. Tottakai mua kiinnostaa kun kerran siskolle pääsee kyläileen! Ainut et mun täytys olla koton viimestää puol kuus et kerkiän Janskun kanssa sinne zumbaan, kun sekin on huomenna. Kolmas kerta.

Nyt taidan kuitenkin mennä lämmittään itelleni, eilen väsäämääni wokkia josta tuli kyllä yllättävän hyvää kun aattelee etten oo ikinä ennen tommosta tehny ja väsäilin sen vielä ihan hatusta ilman minkäänlaisia ohjeita =) Mut kyllä tuli hyvää kuitenki.