Eikö ihmiset vaan voi olla onnellisia ja tyytyväisiä siihen mitä niillä on....

Nytkin meillä on yks mieheni kaveri kylässä ja tuolla ne nyt keskustelee siitä kun hän ei ole täysin tyytyväinen elämäänsä.

"elämästä puuttuu jotain" sanoo hän.. Hänellä kuitenkin on työpaikka ja aivan pirun hyvä palkkakin...
Vaihtaisin hänen kanssaan työ paikkaa koska tahansa jos saisin sen palkan minkä hän saa.
Hänellä on nainenkin eikä vika ole kuulema tässäkään.

Kuitenkin hän puhuu niinkuin jokin olisi vialla o.O

Ja hetkeä aiemmin kun olin pikkiriikkisen hetken kahden minusta tuntui kuin hän olisi jollain tavalla yrittänyt iskeä minua tai jotain.
Hän puhui aivan siihen malliin kuin hänellä olisi minulle jotain suurempaakin sanottavaa ja vaikutti käytökseltään aivan siltä kuin miehet yleensäkkin kun on ihastunut toiseen eikä uskalla oikein siitä kertoa tälle toiselle.
Olen törmännyt tälläiseen monesti ennenkin ja lopulta on ilmennyt että epäilykseni osui oikeaan.

Ja sitten kun mieheni saapuu paikalle juttu muuttuu heti aivan eri suuntaan ja "äijät"  alkaa puhua hänen parisuhteestaan ja elämästään muutenkin ja koko juttu mistä hän alunperin puhui jää aivan unholaan.
Aivan kuin hän ei olisi tahtonut mieheni kuulevan mitä aikoi sanoa minulle juuri sillä hetkellä.

Siis että mitä ihmettä???

Hän on mieheni parasystävä ja myöskin parisuhteessa ja vaikuttaa siltä kuin olisi minusta jollain tapaa kiinnostunut...????
Pistää vähän miettimään... Mitähän hän aikoi lopulta minulle sanoa?