Olipas ihana päivä kun aurinko paisto niin ilosesti ja päätä särki heti aamusta niin järkyttävästi ettei tehny yhtään mieli nousta sängystä... Ihan hirvee päänsärky ja se jatku melkeen koko päivän. Helpotti kyllä vähäsen mut särki silti. Kävin Janskun seurana tokmannilla ku se lähti kaupoille. En mä siä kyl kauheesti jaksanu kattella eikä hirveesti kiinnostanukkaan kattella ku oon ihan peeaa.

Gerbuille laitoin tänään ekan kerran aurinkoista pilttiä. En nyt muista mitä kaikkee siinä oli mut jotain hedelmiä kuitenkin. Vanhin poikanen joka täyttää huomenna kolme viikkoo on jo saanut silmätkin auki ja kirppuilee kovaa vauhtia pitkin terraa. Ihana seurata sen ryntäilyä.

Sitten tuli vähän järjesteltyä kämppääkin uusiksi, kun naapuri lupasi meille niiden kirjahyllyn kun saavat itse tyttäreltään toisen ja saadaan se hylly vissiin huomenna. Raivattiin jo valmiiks sille tilaa ja järjesteltiin muita kalusteita uusiksi. Olkkarista vietiin mun kirjahylly makkariin ja olkkarissa tv-taso vaihtu toiselle seinälle ja muutenkin sit järkkäilin uusiks niit hyllyissä olleita tavaroita.

Odotan lauantaita jo innolla kun Marge tulee meille mun kanssa viettään mango iltaa ja katsomaan mun pikku naperoita =)
Eli gerbiilin poikasia. Ei olla vielä sovittu sen tarkemmin että mihin aikaan Marge tulee mutta lauantaina kuitenkin. Sanoin hänelle että mulle on aivan sama mihinkä aikaan kun ei ole mitään muuta menoa, et saa tulla ihan milloin itselleen sopii.

Toivottavasti tää nuppi on huomenna parempi..