Tän hetken fiilikset saikin liitettyä melkein kaikkiin kategorioihin mitä mulla tällä hetkellä täällä on...
Vituttaa, masentaa, ärsyttää, ahdistaa ja kaikkee mahollista samaan aikaan.
Tuntuu et tää koko maailma on taas mua vastaan jotenkin. Kaikki puhuu paskaa seläntakana ja on semmosia tosi ihania kaks naamasia bitchei -.-  hyviä kavereita ja sukulaisia mulla... Lähinnä tää koskee kyllä näitä ihmisiä täällä lähistöllä. Kaikki truefriendit joihin todella voi luottaa, onkin sitte jossain tuolla kauempana maailman toisella laidalla sanotaanko.
Tänään mulle tuli pitkästä aikaa se "mä haluun helvettiin täältä" fiilis... Aivan yhtäkkiä ja se iski todella kovaa suoraa päin naamaa.
En voinu muuta ku alkaa itkeen. Tuntuu kaikki niin pirun pahalta just nyt. Noin niinkuin yleisesti. Mä en jaksa enään
Ajattelin et voisin käydä hakeen saikkua ni ei tarttis mennä töihin vähään aikaan. Kun en mä jaksa sitä.
Niin paljon kaikkee paskaa ja tuntuu et tukehdun taas. Kait mä tarviin kohta jo rauhottaviakin -.-
Mä oon ollu NIIN poikki noiden töiden kanssa! Varsinkin kun oli se Jyväskylän keikkaki ja piti siellä si rampata joka päivä ja herätä jo joskus jeesuksen aikaan aamulla.. Anteeks vaan jos joku loukkaantuu kyseisestä sanavalinnasta.. (pahoittelen)
Sitten kun mä oon viel semmone etten saa mentyy kuitenka kauhee aikasi nukkuun vaik olisinki väsyny.. Välillä olin kyllä jo niin väsyny et oli väkisin mentävä aikasemmin jo maate mut sit on taas se hassu juttu kun mä oon alkanu taas nukkumaan huonosti.
Vaikka mua väsyttäs kuinka ni en saa nukutuks, jotenka sit tulee valvottua "vielä hetki" ja katteltua töllöö siihe asti et ohjelmat loppuu tai niinku nyt istuttua sängyllä läppäri sylissä ja datattua. Tai oikeestaan vaan tuijotettuu tät ruutuu tai pelattuu jotai facebooki vammast pelii kun ei tääl oo nykysin ketää juttu kaveriaka tähä aikaan.
No nyt ihme kyllä on! 
Ja sekin on jopa eräs mun erittäin hyvä ystäväni, eikä vain joku puoli tuttu netistä jonka kanssa tulee silloin tällöin juteltua jotain aivan epämääräistä... Hän on myöskin eräs minun existäni. Pakko myöntää että paras niistä :D Ehkä ainoa jota en pidä täytenä kusipäänä ja toivo hänelle kuolemaa. Suurin osa ex miehistäni nimittäin on sellaisia etten halua olla heidän kanssaan enään ikinä missään tekemisissä. Ja jos aivan totta puhutaan niin hän on myös ainoa exä jonka olen voinut kuvitella ottavani jopa takaisinkin.
Sana valintani oli ehkä hieman hassu mutta tajusitte varmaan mitä tarkoitin.
Mua ärsyttää niin silmittömästi kun kaikki on aina sanomassa mulle mitä mä saan sanoa tai mitä mä en saa sanoa.. Kaikki näkee nykyään hirveetä vaivaa jostain helkkarin facebookista ja siitä mitä mä siellä teen -.-  Aina joku tulee valittaan et oot kirjottanu sitä tai tätä yms.. JA vittu kelle se muka kuuluu mitä mä puhun tai mitä kirjotan ja kenelle???
Eiks sen pitäs olla niinku mun oma asiani mist kirjottelen jossain helvetin naamakirjassa?
Ja kun joku mun äiti on viel mukana tässäki jutussa... Se ei ees oo koko facebookis eikä oo ikinä edes käyny koko sivuilla ni vitut kun se on ruvennu nyt valittaan mulle ihan kokoajan etten saa kirjottaa sitä ja en saa puhua tästä jne jen ja facebookki sitä ja facebookki tätä ja voi BLAA BLAA BLAA!!  Vittu huolehtis ihmiset vaan niist omist asioistaan.
Ainiin ja sit se paapoo nyt kokoajan mun veljee ja sen ärsyttää eukkoo josta äiti ei oo es ikinä tykänny.. Mut kun ne meni ja sai sen vauvan kolme viikkoo sitte ja sen vauvan kanssa on jotain ongelmia ni nyt sitte äiti holhoo sen koiraa, vaikkei voi sietää koko rakkia niillä ja sitten se viel käskyttää mua jatkuvasti veljen luo maalaamaan tai ruokkimaan sen saatanan eukon kania kun ne ei itte huolehi siittä enää ollenkaan. Kani raukka on siellä yksin ilman vettä ja ruokaa eikä kukaan siivoo sen vessalaatikkookaan vaan se on siellä ihan laitoja myöten täynnä paskaa! :O Eikä ne oo pyytäny ketään hoitamaan sitä kania sillä välin kun ne on itte ollu jatkuvast tampereella sairaalassa yms.
Ja sitte mulle kehdataan vaan vittuilla ja valittaa jostain ku mä kirjotan facebookissa jotakin. Kaikkein paras on viel se kun mä en oo sinne es mitään pitkään aikaan kirjottanu semmost mist kukaan vois ottaa nokkaansa tai sanoo jotain. Ni ei. Totesin et enpä muuten käy enää ikinä kattomassa sitäkä kania et jos eivät itte osaa huolehtia niin ei ole mun ongelma. Varsinkin kun ei ihmiset osaa yhtään arvostaa sitäkään et toinen käy siellä hoitamassa NIIDEN asioita jotka ei mitenkään mulle edes kuuluisi.
Äitille sanoinkin eilen illalla kun se taas meinas alottaa sen "facebook" saarnaamisen mut sit luojan kiitos unohti koko jutun ja kysy et kävinkö kattoo kanille ruokaa, ni tokasin että joo ja lisäsin "vaikka ei ole kyllä mun asiani"  Tein asian selväks et ei tosiaankaa oo mun asiani sitä hoitaa kun ne ei osaa sitä edes arvostaa mitä mä niiden auttamiseksi teen. Vittuilua vaan saa palkaks niin ei kiinnosta enää!
Ja nyt tuli taas semmone olo et ei jaksa ees kirjottaakaa  Ärsyttävää... Ja kun ei pysy ajatukset kasassa sillain ni menee iha sekasinki et mitä kirjottas ja missä järjestyksessä.. Tai siis... Bläääh -.-
Tarkoitin siis että tuota kun on niin ärsyyntyny niin ei tiedä mistä alottaisi taas jonkun tietyn asian kertomisen, kun asiat pomppii edes takaisin mielessä ja savu nousee korvista kun oon niin pirun kiukkunen kaikille ketä tähän liittyy...

Virkistävän röökitauon jälkeen....

Kävin tosiaan röökillä vähän kasaamassa ajatuksiani tuossa välissä, kun rupes oleen kaikki ajatukset taas ihan totaalisessa solmussa tuolla pääkopassa. Mua ärsyttää oikein tosissaan tää vauva hässäkkä...
Ei siinä vauvan tulossa mitään vikaa ole, mut sitten kun kaikki siihen liittyvä on olevinaan niin hirveen salaista nykyään ettei sais ollenkaan puhua mitään. Sillon aluks olin tietenki innoissani kun musta nyt sitten tuli täti ja tietenkin kirjotin siitä tonne facebookkiin ja kaikki tutut tuli sitten onnitteleen ja kyseleen vauvasta. No tottakai niille nyt täytyy vastatakkin niinkuin yleensä tapana on. No mutta sitten tulikin valituksia lapsen äidiltä että ei olisi saanu kertoa erästä asiaa ollenkaan, jota en kyllä ymmärrä lainkaan koska kaikki olivat siitä jo hyvin tietoisia, kun lapsen isä (siis minun veljeni) oli siitä jo kaikille kertonut. Kuitenkin tämä nainen väitti ettei tämä asia edes ole totta ja ettei semmosia tarvi kaikille kertoa jossain facebookissa. Ihan kuin siinä olisi ollut muka jotain väärää kun kuitenkin kaikki jo asiasta tiesivät...  En ymmärrä.
Noh.. Sen jälkeen en ole pahemmin sitten vauvasta mitään kirjoitellut ettei vaan "joku" taas vedä herneitä nenäänsä ja rupee mulle valittaan kun "se oli salaista tietoo" Siis ei herran jestas onks tää vauva juttu joku helveti X-Files juttu??? o.O
Nyt sitten kukaan ei kerro mulle enää yhtään mitään koko vauvasta että miten se voi ja mitä sille tehdään. 
Tuossa yhtenä iltana oltiin käymässä mun porukoilla ja äiti puhu et vauva on menossa leikkaukseen Helsinkiin, mut sit ku kysyin et onks se sen sydämen takia kun sillä oli reikä sydämessä kun synty niin sano vaan et ei oo sen takia. Sitten alko tulla kaikkee ihan tosi epämääräsiä selityksiä siitä ettei tarvi kaikille puhua kun veli oli sanonu ja se eukko ei halua et kaikille puhutaan.. Okeih.. No se nyt on ihan ymmärrettävää ettei ny välttämät ihan kaikille haluta kertoo, mut kai sitä nyt perheelle sentäs voi kertoa mistä on kyse.
Se oli niin ärsyttävää et mun teki mieli takoo äitiä päähän oikeen kunnolla kun ensin se alkaa höpöttään leikkauksista ja sit menee niin helvetin salamyhkäseks eikä kerro mulle yhtään mitään. Niin miks helvetissä se yleensä es avas suunsa jos se on niin helvetin salaista ettei mulle voida kertoo!!!?  Raivostuttavaa!
Viimenen pisara oli sitten se kun pari päivää myöhemmin juttelin siskoni kanssa. Sisko sano "äiti soitti muuten tänää ja se sano et vauva menee leikkaukseen ku sillä on joku sappirakko juttu".  Siis että mun siskolle voidaan kertoo mut mulle ei o.O
Että mä olen vihainen äitille! Ja noille helvetin tuoreille vanhemmille! Suksikoot kuuseen kaikki saatana ku täytyy käyttäytyä noin idioottimaisesti. Ihan niinku mulle ei voisi kertoa yhtään mitään... Ihan niinkuin mä olisin joku oikein super paha ihminen joka tekee vain kaiken väärin 
Jos ihmiset haluaa että joku asia pidetään omana tietona niin eikö siitä kuuluisi mainita siinä vaiheessa kun siitä puhutaan, eikä tulla sitten jälkeen päin vittuilemaan että "kun oot puhunu muille ja ei olis saanu" tyyliin. VOISIVAT PRKL SANOO AJOISSA!
Tänään mä ihan tosissani vihaan aivan kaikkea ja kaikkia -.-
Miehenikin ihmetteli päivällä et miten mä olen niin hiljanen kun yleensä höpötän aina kaikkea ja touhuan jotain, mut nyt olin vaisu ja valitin ettei kiinnosta mikään. Menin maate sohvalle kun en jaksanu olla koneellakaan ja aloin vaan itkeä.
Tuntui niin pahalta tää kaikki. En mä ole mikään yleinen roskakori mihin voi vaan kaataa kaiken paskan ihan surutta ja se vaan kestää ja nielee kaiken tosta vaan. En todellakaan ole. Mä en jaksa enää niellä kaikkee tätä paskaa mitä mun niskaan sysätään.
Tää on jatkunu jo liian pitkään ja oon vaan koittanu niellä kaiken ja jatkaa etiäpäin, mut nyt mä en totaalisesti jaksa enää.
Tämä roskakokri on nyt tupaten täynnä ja vuotaa yli. Musta on alkanu tosissaan tuntumaan siltä et tarviin sittenkin niitä rauhottavia, mitä mun lääkäri mulle lupas tarvittaessa kirjottaa... Mä en pysty taas nukkumaan kunnolla. Jos mä vaan jaksan nousta aamulla ni meen käymää terkkaris pyytään sitä saikkua ja ehkä niit rauhottaviakin.. Tai jotain et saan tän pään nollattua taas kaikest paskasta.
Sit mä kyllä vien vaa saikku lapun iskälle ja sanon porukoille et haluun olla RAUHASSA et turha soitella mua ei nyt kiinnosta enään.
Ei kiitos enää yhtään lisää paskaa tälle kertaa. En mäkään ihan loputtomiin jaksa sitä kaikkee kantaa.
Mä oon koko elämäni ajan saanu kantaa kaiken laista paskaa ja kummasti olen sen jotenkin kestäny ja jaksanu, mut nyt mä en enää edes halua jaksaa sitä. 
Haluan et se loppuu.