Sain tällaisen tunnustuksen Rozilta.  kiltisti.vuodatus.net/blog/2830689#6372749  Päätinpä sitten myöskin vastailla näihin muutamaan kysymykseen.

Tunnustukseen liittyy, että se lähetetään eteenpäin ja vastataan näihin kysymyksiin:

Milloin aloitit blogisi?
Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?

1. Milloin aloitit blogisi? - Toukokuussa, mut oon lisänny tänne vanhempiakin juttuja mitä olen joskus aikasemmin kirjottanu ylös muualle.

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee? - Mun blogilla ei oo mitään varsinaista tiettyä aihetta mitä täällä käsittelen, mutta voisin sanoa että yleisesti elämää ja sen iloja ja suruja käsittelen täällä.

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin? - Ehkä se miten erilaisista asioista puhutaan yhdessä ja samassa blogissa. En mä oikeen osaa sanoa tähän mitään muutakaan.

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen? - Lähinnä se kun kaipasin sellaista paikkaa missä saisin puhua aivan mistä minä itse haluan ilman että heti on joku valittamassa ja rupeemassa vittuilemaan, mutta halusin kuitenkin mahdollisuuden siihen että toiset ihmiset voisivat ottaa kantaa käsittelemiini asioihin jolloinka saisin ehkä itsekkin uutta näkökulmaa.

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi? - Ensimmäisenä tulee mieleen nää aivan liian pitkät kirjoitus tauot mitä mulla näyttää aina välillä tulevan... Ärsyttää oikeen kun oon joskus niin kamalan saamaton ja laiska! Nytkin oon monta päivää jo aatellu et pitää tulla täällä käymään ja mielessä on pyöriny asioita mistä olisin halunnut kirjottaa, mutta enhän minä ole TAASKAAN saanut aikaiseksi.

 

 

Minä voisin olla ilkeä ja haastää tähän kaikki ne jotka tämän postauksen lukevat  kjäh kjäh kjäh....