No siinä otsikossahan se asia jo melkeen tulikin :D  Äippä pyyteli taas eilen et jos lähtisin uippahalliin sen kans tänään vesijuokseen. En oo vähään aikaan taas käynykkään niin lupasin tietysti lähtee. Kaiken lisäks just pari päivää sitten äiti lahjoitti mulle vesijuoksu vyönsä, kun oli Tampereen reissulta ostanut itselleen uuden. Vaikka eihän tuossa edellisessäkään mitään vikaa ollut, mut kaippa se osti uuden vaan sen takia et saa antaa vanhansa mulle. Se olis meitin äiteeltä ihan normaalia =D

Viime aikoina onkin tullut hevosteltua jonkin verran, kun Jansku pyys mua mukaansa tallille, niin sen seurana siellä käynyt ja pari kertaa itsekkin ratsastanut vähän matkaa maastossa. Viimeksi mä olin lähinnä kamera "miehenä" matkassa. Tarkotus oli mennä talli hommiin ja koittaa saaha Damia laukkaan, mut se menikin sitten siihen et mie sain seistä kentän laidalla pitelemässä takkia yms ja ottaa kuvia ja videoita. Ja Dami on siis tämä heponen millä me on käyty ratsastelemassa, mut kerron tästä hevostelusta paremmin jossain toisessa postauksessa ja voisin vaikka kuvankin laittaa näytille :)  

Naapurikin kävi ovikelloo soittelemassa justiin kun mä makoilin viä sängys ja heräilin. Hätistin tuon ukon sitten avaamaan ja kattomaan kuka siellä pimpottelee. Siellä se oli tuomassa meille rahaa, kun on muutaman kympin pystyssä. JES!!  Raha tulee kyllä ihan tarpeeseen, on meinaan aikas vähissä... Jouduin tossa viikolla jo Janskulta lainaankin pari kymppiä et sain sapuskaa ja röökiä. Olisin mä kyllä ilman röökii pärjännyt, mut kerta Janskulle sopi se 20 egee nin lainasin sit sen nin sai sitä röökiä samalla. Muuten olisin lainannu vaan kympin ja ostanu syömistä. Kohta saa maksaaki sen lainan jo takasin kun pitäs tulla taas rahoja tässä lähi päivinä.