Mulla oli tässä jo välillä ihan hyvä olo ja innostuin jopa siivoilemaankin ja vaikka mitä, mut eilen sitten oli vähän kurkku kipee kun lähdettiin Mänttään ja Vilppulaan asioille. Välillä siinä vähän yskittikin kuumassa autossa ja kurkku kutisi mut ihan jees olo oli kuitenki koko päivän. Illalla kun oltiin kotiin päin tulossa niin pientä pään särkyä oli havaittavissa mut ajattelin sen johtuvan väsymyksestä pitkän päivän touhuamisen ja liikkeellä olemisen jälkeen. Kotona kuitenkin huomasin sitten että sieltä se kuume taas yrittää nousta. Ei mitään huimia lukemia mutta sen verran kuitenkin että huomas ja rupesi palelemaan ihan tolkuttomasti. Yö nukuttiin kahdella peitolla ja silti paleli.

Eilen tosiaan soittelin ensin kotona aamusta vähän joka paikkaan ja koitin saada jotain selkoo tohon mun läppäriini joka siis EDELLEEN odottaa huoltoon pääsyä! Kyselin Sakelta mitä tehään sille kun pitäs saaha kovalevyltä tiedostoja talteen ennen huoltoo ja soittelin useempaan kertaan yhteen alan liikkeeseen ja kyselin mitä tämmönen operaatio siellä maksaisi jne jne.. Soitin jopa sinne Acerin huoltoon ja varmistin ettei ne tee siellä tämmöstäkin.. No eipä tee kuulemma. Niin ja pyysin sen huolto lähetteen kans sinne kun mulle ei sitä jostain syystä ollut tullut vaikka sinne jo aikaa sitten soitin viimeksi.

Lopulta lähettiin Mänttään hakemaan jotain piuhaa millä ton kovon saa liitettyö toiseen koneeseen ja imuroituu sitä kautta ne tiedostot sieltä. Totesin että 60€ max vartin työstä on ihan liikaa pyydetty joten päätettiin että ostan ton piuhan ja Sakke viisaana miehenä hoitaa ton homman.  Koska Sakke ei ollu just ny koton ni käytiin sit kaupoilla ja syömässä ja sit soittelin Sakelle ja sovittiin että mennään sen luo ton läppärin ja piuhan kanssa.  

Vilppulaan siis. Siinä meni tosiaan ehkä vartti max kun Sakke auko koneet ja laitteli piuhat kiinni sinne ja tänne ja sitten vaan istuttiin, kahviteltiin ja ooteltiin että kone hoitaa loput itse. JA siit olis pitäny muka maksaa sille liikkeelle 60€!!  Ihan törkeetä ryöstöö sanon mä!

Sieltä ku sit päästiin ni käytiin vielä Martsalla, mun siskon kummilla, joka on parturi ja se sitten vähän fiksas meiä tukkaa. Siis mun tukkaa vähän lyhenteli ku tahon lyhkäset välillä. Nää kun päässy kasvaan ihan liikaa.. Ja Tommin tukkaa vähän fiksailtiin kanssa.  Tosin Martsa ei raaskinu leikata mun hiuksia niin paljoo kun olisin halunnu...... Joten näistä ei tullu läheskään niin lyhyet kun toivoin. Mulla on kyl maanantaiks parturi varattu tohon lähelle et kattoo ny meenke viel sinne sit lyhentään ja muotoilee vähän lisää. Tämä kun ei maksanu mitään.

Ukon hiuksista ei kyllä tullu häävit... Muuten ihan kiva mut en tiä rupesko täti väsähtään vai eikö se huomannu vai mikä tuli mut jäi ukon hiukset vähän epätasaseks.. Siis toiselta puolelta pidemmäksi kuin toiselta.. Joutu vähän ite fiksaan kotona sit. En tiiä ku ei Tommi siä mitään sanonu ku lähettiin ja mä en huomannu mitään ennenkö vasta illalla kotona kun se rupes valittaan niist ja näyttään et kato nyt tossa ja tossa jne....

Miehet... -.-  Voisivat avata joskus sen suunsa ajoissa, eikä valittaa jälkeen päin.

Tän piti olla ihan pikanen väliaika tiedotus postaus, mut näköjään vähän venähti taas kerran... Tai sitten mä en vaan osaa kirjottaa lyhyitä juttuja xD  Niin joo.. Meidän pitäs lähtee lauantaina Himokseen kattoon Yötä. Liputkin olis jo valmiina. Mut nyt mä tulin näköjään taas kipeeks :(  toivottavasti olisin lauantaina semmoses kunnos et pystyy/viittiii lähtee.