Voi vittu ku alkaa taas helvetin hienosti tääkin päivä taas...
Pistin tossa äitille onnittelu viestiä kun sillä on tänään synttärit ja sit huomasin että iskä oli yrittäny soittaa aamulla. Menin keittiöö ja ukolle sanoin et iskäki on soittanu et soitanpa sille ny sit takasin. No tämäpä sano sitten että siinä on sulle teetä valmiina et juo pois.  Aattelin sitten et no sepä kiva kun mä tossa just aattelinki et vois keittää teetä =)  No siinä sit puhuin iskän kanssa ja otin teepussia pois kupista niin perkele kun onnistuin kaataan koko kupin siihen pöydälle ja puolet siitä omille housuilleni ja varpaille.. Että tuntu sitten mukavalta saada tulikuumat teet varpeilleen.

No siinä sitten koitin sitä samalla siivoilla ja pyyhkiä pois lattialta ja laatikoiden reunoilta kun se tietenkin siitä pöydältä valu ylite joka paikkaan. Eihän siinä tuo mieheni sitten huomas että sitä valu sinne laatikoiden sisäpuolellekkin jotenka hän sitten alkoi kauheella tohinalla heittelemään kaikki kipot ja kauhat yms yms laatikoista tiskialtaaseen pitäen kauheeta meteliä. Minäpä sitten poistuin takavasemmalle ja ulos tupakille niin kuulenkin mitä se iskä siellä puhelimessa höpöttää. Kyseli mua huomenna mukaansa koskelle autteleen sitä hommissa ja sovittiin sitten että soittelee mulla aamusta kun ollaan menossa.  Kerto siinä sitten samalla että äiti on varmaan sairaalalla vielä kun ei ole vastannut mun viestiin. Sillä on joku mahatähystys tänään kun on maha vaivannu... Noh.. Toivottavasti menis hyvin sitten se ja selviäs missä on vika.

Tulin sitten takas sisälle ja lopetin puhelun ja menin keittiöön kattomaan et vieläkö jäi siivottavaa niin ihana mieheni sitten alkoi mulle heti vittuilemaan siitä teen kaatumisesta ja kun tuli kauhee sotku. Tosi kiva juttu... Mä varmaan kaadoinki sen ihan tahallani pitkin lattioita ja laatikoita. Mut ei... Minun vikanihan se nyt sitten oli kun sitä teetä on nyt joka puolella ja minä saan nyt sitten kuulemma pestä kaikki haarukat ja kauhat yms yms mitä niissä laatikoissa oli :(   Enkä mä kyllä usko että nitä ihan kaikkia olis tarvinnu es ottaa pois ja laittaa pesuun kun sitä valu siitä laatikoitten välistä vaan siihen etuosaaan. 

Mutta ei... Kun minä olen niin helvetin tyhmä etten tajua mitään tehdä oikein niin minun vikanihan se on!

Että kiitos tästä taas.