No niitäpä juuri!

Juuri tuon edellisen päivitys katko - postaukseni jälkeen kun sitten olin aikeissa taas tulla tänne mällistelemään ja mahdollisesti myös kirjotteleen uusia juttuja niin eikös sitten tullu onkelmia tuon kirjautumisen kanssa -.-
Minä kun olen rekisteröityessäni mennyt fiksuna tyttönä liittään tän blogini mun facebookki tiliin ja tällöin siis kirjaudun myöskin tänne sisään tuolla facebook nappulalla mikä etusivulla on siinä kirjautumis jutskan alla. No tietenkään tämä hommeli ei sitten toimi :(  Monta kertaa yritin mutta mitään ei tapahtunu. Sama juttu seuraavana päivänä vaikka kuinka monesti yritin ja sitten laitoinki jo ylläpitoon viestiä et mistä mahtaapi olla kyse. Nyt sitten vihrosta viimein kerkesin taas sähköpostini katsomaan ja siellä olikin vastaus jossa epäiltiin että vika on ollu tuolla facebookin päässä mutta kerrottiin että oli tehty jotain päivityksiä sitten kuitenkin tähän mun tiliini.
Tulinpa sitten taas kokeilemaan. Monen monta kertaa eikä yhtään mitään tapahtunut taaskaan!! No lopulta avasin sitten mozillan ja kokeilin sen kautta niin kas vain, täällä ollaan!
Tässä on vaan nyt semmonen juttu kun minäpä tietyistä syistä johtuen käytän pääsääntöisesti google crhomea ja siellä tämä kirjautuminen ei nyt näytä toimivan lainkaan.. Jotenka onko pikkasen tyhmää avata sitte aina tää mozilla pelkästää sen takia et tuun vuodatukseen o.O
Täytyypi nyt si pistää varmaan uutta postia sinne ylläpitoon ja tiedustella josko saisivat selville mistä tämä jännä juttu johtuu kun crhomella kettuilee mut taas mozillalla wörkkii.

Aika jännä juttu etten sanoisi.