Mulla on taas SE vaihe.. Ei nukuta sitten ollenkaan!

Väsyttää kyllä aina sillon tällöin, mut sit ku kömpii peiton alle ja valot sammuu ni ei enää väsytäkkään.
Ei uni tuu ja pyörin ja hyörin levottomana sängyssäni täydellistä asentoa etsien ja unta odottaen.
Unta joka ei ikinä saavu paikalle..

Yritin saada lisää niitä untaparantavia lääkkeitäkin, kun ne on loppu.

No tietenkin! Reseptiä ei löytynyt mistään, joten jouduin sitten viemään terkkariin sen lääkepakkauksen ja odottamaan viikonlopun yli reseptin uusimista. Maanantaina sitten jopa muistin käydä sitä sieltä hakemassa ja arvatkaapa mitä. Mä en saanut sitä!
Sain takasin sen lääkepakkauksen ja siihen liimatun "Reseptin uusinta lääkärin vastaanotolla" lapun.
Siit wtf!?  

Varasinpa siinä samantien sitten ajan sinne lääkärille, et saisin sen reseptin uusittua, lääkkeet haettua ja ehkä joskus vielä nukuttua. Tietenkin minulla oli hemmetin hyvä tuuri ja ensimmäinen vapaa aika oli ensi viikon tiistaina heti aamun ensimmäinen aika!  En varmana tuu heräämään sinne jos nukun yöllä yhtä hyvin kun kaikki nää viime yöt, mut pakkohan se aika oli ottaa kun ei muutakaan ollu tarjolla. Ja mä tarviin sen reseptin!


Däääm.. 

Mä haluun nukkua es joskus kunnolla ja niinkuin normaalit ihmiset.
Mut ehkä se vika onkin just siinä, kun mä en ole mikätahansa normaali ihminen.