Jesss!  Siis aivan mahtavaa!  Olin taas välillä auttelemassa Koskella, maalailin vähän komeron seiniä ja paikkailin listotuksista naulankantoja ja sit viel vähän siivoilin siellä. Sittenpä multa kysyttiinkin jo että haluunko tulla tiistaina ihan oikeesti takas töihin.

Jaa että haluanko?
No totta hemmetissä mää haluan!
Kyllä mä oonkin jo ihan tarpeeks lojunu kotona lomautettuna ja aiheuttanut itselleni lisää netti riippuvuutta ja unettomuutta tuijottamalla csi:tä melkein koko yön sillä välin kun mies on mukavasti töissä.  Se kun ajelee sitä rekkaa nykysin, ni joutuu välil lähteen yöksikin töihin ja tekeen pitkää päivää. Välillä mä oon ollut jo niin totaalisen kyllästynyt etten oo jaksanu enään es facebookissa kyttäillä mitä "maailmalla" tapahtuu.

Tästä syystä alotin jälleen kerran csi maratoonin, joka tosin ei ole häävi kun siihen sisältyy Csi kausi 1 ja 4 sekä Sci NY kausi 1 :D  enempää mä en omista. Tai siiis.... en omistanut. Nimittäin pari päivää sitten tylsyyksissäni pistin "uuden" boxin tilaukseen tuosta alkeperäsestä csi:stä. Huonosta valikoimasta johtuen päädyin valitsemaan kuudennen tuotantokauden. NetAnttilassa kun ei just nyt ollu oikeen muuta saatavilla.. Tai oli.. niitä vielä uudempia mitkä on just ilmestyny vast jonkunaikaa si dvd:lle ja nehän tietysti maksaa maltaita.  Joten nyt mulla on tosi loogisesti kaudet 1, 4 ja 6  

Jeps jeps ja kuten jotkut ehkä ovat huomanneetkin, mie oon erittäin saamaton aina välillä, joten en oo vieläkään saanu hankittua sitä mun ajokorttii takasin..  Mulla meni niin totaalisesti hermot siellä viimeks et meni mielenkiinto koko touhuun ja teki mieli haistattaa pitkät koko autokoululle ja varsinkin inssi ukoille, jotka aukoo päätään ja vittuilee kokoajan kun yrität ihan rauhassa keskittyy siihen ajamiseen sillä pirun isolla ja pelottavalla kuorma-autolla jollaista et oo ajanu kahteen vuoteen. 
Kaikki meni siis oikein loistavasti ja autokoulun opekin oli ihan sata varma et se on sillä selvä ja saan sen korttini takasin, mut paskanmarjat! Se tosi inhottava inssi ukko joka mulla oli sillon ekallakin kerralla ja jota mä inhoon yli kaiken (sattuneesta syystä), tulee sieltä taas kerran kattoon sitä mun ajoo ja tottakai se on edelleen samalainen inhottava äijä joka vittuilee ja valittaa kaikesta kokoajan kun ajat niin eihän siinä pysty keskittyyn, ku haukutaan jo valmiiks ennekö oot tehny mitään.

Gerbujen kanssa on menny ihan jees.. Rakas Oliviér jouduttiin lopettaan 15.07 kun sen kasvain alkoi pahentua ja se oli repinyt sen auki. Sieltä kasvattaja soitti heti mulle ja kertoi uutiset. Hieman surullinen olohan siitä tietenkin tuli, mut toisaalta olin kuitenkin iloinen kun tiesin ettei poitsu joutunut kärsimään turhan pitkään ja oli saanut nukkua pois rauhallisesti osaavissa käsissä. Toiset huonot uutiset tähän samaan syssyyn.. Eilen mun vanhin gerbiili Valerie nukkui pois omia aikojaan. Illalla kun tulin kotiin ja menin katsomaan mun uusia tulokkaita, niin huomasin Valerien makaamassa kuolleena terrassa, näyttäen siltä kuin olisi mennyt nukkumaan. Ikäähän sillä oli jo huimat 4v 8kk ja almoust 2viikkoo päälle, eli se oli kyllä jo aika fossiili gerbiiliks.

No sit niitä ilosempia uutisia. 
Elikkäs elikkäs... Poikasia olis taasen tuloillaan ja painoa seuraillaan tiiviisti kahdella naaraalla. Toinen vaikuttais olevan tiineenä, paino on noussut sen verran et voisi hyvinkin olla. Toisella ei ole vielä havaittu muutosta, mutta seurataan ja toivotaan parasta. Eilen meille tuli myös kolme uutta gerbiiliä. Mun ihan ensimmäiset Dove ja Cappuccino värien edustajat 6,5viikkoiset Vincent ja Sakura, jotka on aivan ihania pikku kavereita. Niiden mukana tuli niiden isä Salmari, jolle laitoin Vincentin kaveriksi ja Sakuralle otin kaverin tuolta mun omista kasvateistani ihastuttavan Siamese tyttö Calibran.  Ja lisää hyviä uutisia... Huomasin tänään et Voro astui Monacoa, eli sieltä voipi olla myös tulossa poikasia. Toivon ainakin että olis tärpänny.  

Jeps, tämä nainen lähteepi aamulla maalaus hommiin Anun kanssa. Tienaamaan, kiva kiva =)
Tosin en mä sitä Anua siellä tarttis kyllä, mut noh kyllä kait sen kanssa nyt siellä pärjää kun keskittyy vaan hommiinsa eikä välitä niin kauheesti sen höpinöistä. Sillä kun tuntuu olevan nykyään hieman omia versioitaan tietyistä asioista, joista mä olen kyllä ollut paikalla näkemässä sen asian todellisen puolen, niin ei jaksais oikein kuunnella niitä sen juttuja. Toisaalta mua kyllä huvittaa kuunnella niit sen juttuja, kun tietää miten asiat ihan oikeesti on ja kun kuulee sitten sitä muokattua ja hieman väritettyäkin versioo asiasta.  

Mutta mie lähden nyt kattoon yhen (ehkä kaksi) jakson sitä csi:tä tuonne makkariin. Siel on kiva kattoo ku saa rauhassa löhöillä samalla, eikä tartte nousta jos alkaa nukuttaan x)  

Hauskaa kesän jatkoa kaikille ihanille ihmisille jotka oikeesti lukeekin mun juttuja ja mie yritän nyt olla taas ahkerampi tämän kirjottamisen kanssa niin ei rupee harmittaan.