Mulla on tällä hetkellä raha asiat aika totaalisen solmussa  Mulle tuli vähä pienempi tili töistä ku yleensä ja sit mies osti jonku autovahvarin.. Se lupas maksaa oman osansa vuokrasta täs kuussa nii et mul jäis itel enempi laskuihin. Kun mulle tuli tuossa jonkun aikaa sitten ilmotus jostain soneran shaissesta että se menee ulosottoon.... Hieman olin että voooooooiii paska!   Siis yleensä mä oon maksanu vuokran kokonaan koska mun tili tulee kuun vikaan päivään mennessä ja miehen rahat tulee puol toista viikkoo myöhemmin, JA vuokra pitäs maksaa 5. päivään mennessä. Ja sitten taas kulta on ostanu meille ruokaa yms. Vaikkakin mä tienaan yleensä vähän enemmän.
Noh nyt sitten ne sen rahat tuli ja se meni sitten ostaan ruokaa yms. mikä oli kyllä hyvä juttu :) Ja sitten... makso kaiken maailman jtn omia juttujaan ja kaikki meni. Ja oli tarkotus et koitetaan saada maksettuu noit mun laskui vähä pois ku on jääny rästiin.. Tietenkin sen piti myöskin antaa mulle sitten rahaa siitä hyvästä kun mä maksoin sen autovahvarin mikä sen oli "pakko" saada, mut eihän niistä sen rahoista sitten oikeen mitään jäänytkään -.-
Justiin tuos makselin noit laskujani ja kaik män mitä mulla oli.. Ne vähänt rahat mitä oli jäljellä. Ja pitäs tää kuu pärjätä viel.. Onneks kulta kävi ruoka ostoksilla aikasemmin ni on es jokski aikaa ruokaaki, mut jos joku loppuu ni ei oo kyl rahaa millä ostaa lisää  Nyt vaan sit koitan tehä ihan himona duunii ja venaan et tulis kotti tili niin sais maksaa vähän lisää noit laskui kun osa jäi vieläkin maksamatta. Iskä onneks lainas mul rahat siihe ulosotto juttuun et sain sen maksettua pois ni ei mee sit mun palkasta.. Mulle olis jääny palkast vaan joku 450euroo jäljelle sen jälkeen ja eihän sillä saa maksettua kun justiinsa vuokran ja ehkä puhelin laskun -.- Eikä mitään muuta.
HIEMAN ressaavaa touhuu.....  Välil tuntu jo et pää sekooo iha täysin tässä ku miettii vaa et millä hemmetil maksan kaik laskut.. Ja viel et millä ihmeellä me eletään seuraaviin rahoihin asti. Nyt helpotti ku maksoin laskui ja huomasin kuinka paljon kuitenki loppujelopuks sain hoidettuu niit
Seuraavaa raha päivää odotellessa.