Flunssa prkl tuli ja iski, joten pistin aamust Janskulle viestii etten lähe illalla zumbaan ku oon kipeenä  Maaannu vaan sängyssä ja kattonu csi new yorkin ekaa tuotantokautta dvd:ltä, kun menin sunnuntain kauppa reissulla ostaan semmosenkin. Inhottava olo kun kurkku vähä kipee ja kokoajan janottaa ja yskittää ja ja ja...... Paskamaista tää tämmönen sairastaminen. Ja kun mulla piti vieläpä olla vapaa päivä et saan rauhassa tehä omia juttuja ja käydä illalla siellä zumbassa yms ni paskat ku illalla oli jo pikkasen kuumettaki ni eihän tästäkää nyt sit mitään tullu.  Mun oli tarkotus lähtee aamusta Tommin kyydis kampaajalla käymään sillain extemporee kysyyn jos ehtis leikkaan tän mun tukan kun tää on jo ihan hirvee ku on yli kasvanu ja reippaasti. Mulla olis blondaus ainekki valmiina mut en viihti värjätä ennenkö oon saanu leikattuuu. Hemmetin flunssa.. Tylsää tämmönen