Mulla olis ollu kymmenelt aika sinne mun hoitajalle mut aamulla ku mä heräsin vähä vailla yheksen ni mä vaan lähetin sille viestin etten pääse nyt tuleen et sovitaan uus aika ja niinpä mä painoin pään takas tyynyyn ja se lähetti mulle uuden ajan.

Hulluinta tässä on se etten mä edes tiedä miks mä tein niin.

Jotenkin vaan ei huvittanut nousta sängystä.. Ei vaan yksinkertasesti huvittanu lähtee mihinkään, vaikka mun olis ollu kyllä hyvä mennä sinne hoitajalle. Muutenkin oon saanu niin harvoin niit aikoja sinne että mua oikeen ärsyttää. Olis ehkä parempi ku pääsis sinne tyyliin kerran viikossa tai jotain niin pääsis oikeest kunnol jutteleen kaikest ja käymään kaikki mun asiat läpi.. Kaikki mun suuret pienet ongelmat. Mut ei kun oon saanu käydä siellä ehkä kerran kuussa tai jotain.... Vittumaista.

Ja sit mä itte meen peruun koko tapaamisen kun se vihdoinkin olis ollu.