Olin tullu jonku aikaa sitten takasin kotiin iskän talolta, missä olin mieheni kanssa vähän pihan siivous talkoissa, kun puhelin soi. Pyysin Chimotokia (miestäni) tuomaan puhelimeni eteistä mun paidan taskusta, kun olin itse juuri päässyt mukavasti sohvalle tämän hieman särkevän jalkani kanssa. Jalka siis tuli kipeäksi siinä eilisessä lattian läpi tipahtamisessa  No mutta Arikatochichidohan (kaverini joka on mies) se siellä soitteli ja pyyteli mua saunomaan veljensä mökille. En olekkaan pitkään aikaan nähnyt kyseistä kaveria ja teki kovasti mieli lähteäkkin. Sano että saisin jäädä sinne yöksikin jos haluan ja mennä sieltä sitten aamulla töihin. Siinä sitten vähän aikaa mietin ja kerroin asiasta Chimotokialle ja kysyin että mitä mieltä hän on jos menisin sinne kaverin kanssa saunomaan. Hetken aikaa siinä juteltiin ja kysyin moneen kertaan että eihän varmasti haittaa, kun mieheni sanoi että voin mennä jos haluan. Lopulta sitten kuitenkin tulin sellaiseen loppu tulokseen ettei Chimotoki halunnut minun oikeasti lähtevän ja että tästä tulisi aika todennäköisesti jälkeen päin riitaa, joten ilmoitin kaverille etten pääse. Olisin todella halunnut mennä ja nähdä kaveria pitkästä aikaa, mutta en halunnut aiheuttaa vahingossakaan mitään aiheetonta riitaa mieheni kanssa siitä että käyn saunomassa toisen miehen ja tämän veljen kanssa. Vaikkakin olemme puhtaasti ihan kavereita eikä mitään muuta.

Mutta tuli sellainen tunne et mies on mustis vaikka mitään sellasta ei oo edes tapahtunut että olis aihetta olla mustis... Ajattelin et vaikka mä olisinkin siellä mökillä ihan kiltisti niinkuin pitääkin olla ja kuten oli aikomuksenikin olla, niin kuitenkin huomenna kun ollaan kahdestaan kotona niin sitten tulisi kuitenkin sanomista, vaikka moneen kertaan kysyin ettei häntä varmasti haittaa jos menen. Jotenka turhaa mustasukkaisuutta ja riitaa välttääkseni päätin jäädä kuitenkin kotiin oman kullan kainaloon ja jättää saunomiset kavereiden kanssa väliin tältä illalta.

Vaikka kyllähän mä tiedän etten olisi tehnyt mitään väärin mutta olisiko mieheni uskonut sen jos saakin päähänsä jonkun älyttömän kuvitelman pettämisestä tms.. ??