1. Kun astut sisään ulko-ovestasi ja katsot vasemmalle, mitä näet?
- Eteisen peili kaapin

 

2. Minkä värinen matto on olohuoneessasi?

- Täl hetkel ruskee vaik yleensä mä pidän siellä oranssia

 

3. Kun katsot ulos keittiösi ikkunasta, mitä näet?

- Takapihan ja suuren männyn

 

4. Mitä tavaroita löytyy lavuaarisi reunalta?

- Pumppu saippua ja tuoksu lisko

 

6. Mikä on kotisi ihastuttavin yksityiskohta?

- Olohuoneen itse maalattu kaksi värinen boordi

 

7. Mikä on sinulle mieluisin asumismuoto? (rivitalo, kerrostalo jne.)

- Ehdottomasti omakotitalo mut on tää rivariki ihan jees

 

8. Missä säilytät imuriasi?

- Komerossa

 

9. Oletko tyytyväinen kotisi sisustukseen?

- No juu.. Joitain pikku juttuja ehkä muuttaisin. Esim gerbiili huoneessa olis kiva olla kunnon hylly terraarioille.

 

10. Mikä kotisi yksityiskohta kaipaisi pientä remonttia?

- Eristys!!  Pakkanen tulee sisälle makkarin nurkista

 

11. Onko seinilläsi enemmän tauluja vai julisteita?

- Tauluja, jotka koostuvat itse kasaamistani palapeleistä ja muista erinäisistä taideteoksista. Minulla on yksi juliste makkarin ovessa ja siinä on Jack Sparrow 

 

12. Petaatko sänkysi joka aamu?

- En, mutta olen yrittänyt pyrkiä siihen.

 

13. Mitä löydät kylpyhuoneesi kaapista?

- Kummasta kaapista :D Allaskaapista nyt löytyy hammasharjat ja tahnat, langat yms.. Hajuvettä, meikkejä, kynsisakset, dödöjä ja mieheni partavesi pullo ja parranajo kone.

 

14. Mitä löytyy kylpyhuoneesi alakaapista, mikäli sellainen on?

- Ei meillä semmosta oo.. Lavuaarin alla on kissojen ruokakupit.

 

15. Jos katsot keittiösi ruokakomeroon, mitä sieltä löytyy?

- Komerosta lähinnä koiran- ja kissan ruokaa, tyhjiä pulloja, muovikasseja ja ylähyllyltä tiskiaineet yms.

 

16. Mitä jääkaapistasi löytyy aina?

- Ketsuppia ja mehukannu :D

 

17. Millainen sänky?

- Just mun selälle sopiva :D Mun puolella on kovempi patja joka taas pitää mun selän jotenkuten paremmassa kondiksessa. Ylä-asteella fysioterapeutti sano etten mä sais nukkua liian pehmeellä patjalla kun se tekee hallaa mun skolioosi selälle.

 

18. Millaiset verhot kotonasi on?

- Makkarissa punaset itse ommeltut, olkkarissa tumman siniset satiiniset, keittiössä pirteän keltaiset läpinäkyvät kukka verhot ja gerbuhuoneessa jotku tylsät tosi vanhat kukka verhot.

 

19. Mitä jääkaappisi ovessa on?

- Pitseerian ruokalista, lappu jossa näkyy varatut hammaslääkäri ajat... Hmm.. hauskoja eläin mangneetteja ja tatuointi liikkeen käyntikortti.

 

20. Millaisia koriste-esineitä kotonasi on?

- Vaikka mitä! Enimmäkseen lasisia koristeita ja eläin patsaita. Niin ja koristeellisia kynttilä kippoja yms.

 

21. Onko kotonasi valokuvia esillä? Mitä?

- On. Meidän entisestä koirasta, Bellasta, mun nykysestä koirasta Nanasta ja mun miehen pojasta vauvana.

 

22. Mikä asunnossasi luultavasti kiinnittää ensimmäiseksi vieraiden huomion?

- Värikkäät seinät ehkä.. Tai nuo mun erikoiset taulut seinillä... En minä tiedä, täytyy varmaan kysyä niiltä jotka meillä käy kylässä. 

 

23. Mitä haluaisit joskus hankkia asuntoosi?

- Laminaatin

 

24. Onko sinulla huonekasveja?

- Oli paljonkin, mutta ei ole enää muita kuin muovisia.

 

25. Mikä on asuntosi häpeäpilkku?

- Oven karmi jonka olen unohtanut maalata...