Minäpä menin kuin meninkin mieheni mukkaan kaupungille kun hänellä oli se työkkärin aika :)
Soitin sinne yhteen kampaamoon mistä olin kuullut et sinne pääsee helposti ilman etukäteen varattua aikaa ja kyselin leikkuun hintaa ja tän päivän aikatalua, mut Sunna oli lääkäri reissulla jyväskylään eikä tiennyt varmaksi mihin aikaan ehtii tulla töihin. Kehui että olisi luultavasti yksi aika missä ehtis leikkaamaan siinä heti kun sielt lääkäristä selviytyy töihin, mut ei ollu ihan sata varma.

Mies menin työkkäriin ja mä lähdin ärrän kautta ettiin lähintä toista kampaamoa.
Ärrältä tietysti ostin maxi askin röökiä x)  hyi minua, paha tapa.
Kävelin sitten katua pitkin autokoululle päin kun muistin että siin lähellä on ainakin yks kampaamo, huomasin sen siinä autokoulua käydessäni. Siellä olikin oikein mukava nais henkilö joka vastaili ystävällisesti minun kysylyihini ja kertoi jopa ystävällisesti missä siinä keskustassa on näitä muita kampaamoja. Siellä ei kuitenkaan ollut tälle päivälle enään vapaita aikoja. Olisin kyllä saanut ajan maanantaille, mut olin niin innoissani tästä tukan uudistamisesta et halusin päästä toteuttaan sen mahdollisimman pian =)

Otin siitä sitten käyntikortin varuiks itelleni jemmaan ja eikun etsimään seuraavaa paikkaa.
Mua onnisti sitten kirjakaupan vieressä olevassa Kuvastin's nimisessä kampaamossa josta sain ajan kello 14:00 jes! Siinä oli sitten reilu pari tuntia aikaa, mut mikäs siinä on ootellessa. Lähdinki sit eloselle kahvitteleen ja ootteleen ukkoo työkkäristä. Siel sai ilmasii leivoksiakin et kyl kannatti mennä just sinne.
Niillä oli joku juttu et tarjottiin asiakkaille maistiaisia joistain parista leivoksista ja tietenkin tällä yritettiin saada ihmiset ostamaankin niitä kyseisiä leivonnaisia sitten myös kotiin. Minä tietenkin nautin maistiaisista ja läksin juomaan limpparia =)

Ei sitä miestä siinä sit kauaa joutunukkaa enää oottelemaan ja lähettiin sit käymään syömässä ennenkö pääsen sinne kampaajalle.

Pikkasen kyllä jännitti pakko myöntää kun tulin valinneeks sellasen hiusmallin joka on täysin erilainen ja eri tyylinen mitä mulla ikinä ollu.. Ja vieläpä tosi lyhyt sellanen! Vähän jännitti millanen siit sit tulee näin mun päässä ja milt mä sit näytän sellasil hiuksil, mut sit kun tukka alko oleen valmis ni kyllä olin tyytyväinen ja nyt kun ollaan kotonakin ja vähän aikaa kattellu tätä mun uutta tyyliä ni pakko sanoo et tää on aivan ihana 

Äitikin jopa kehu kun käytiin niillä poikkees, sano et on kyllä hienot hiukset nyt.

Jee jee.  Oonko vähän innoissani x)
Nyt kun keksin viel miten värjäisin tän ni pääsis laittaan viel värin päähän ni sit tää vasta oliskin täydellinen.