ihanaa valvoo koko yö kun ei millään tuu uni...
Täällä mä valvoin ja luin blogeja ja yritin tehä pari pohjaakin. Latailin kuvia ja vähän vaikka mitä.
Eikä väsyttäny yhtään!
Yritin mä nukkuakkin mut puolentoista tunnin jälkeen luovutin ja avasin koneen uusiks.

Sain mä lopulta nukutuksikin. Yhdeksän aikaan aamulla ja heräsin kahentoista maissa.
Hahaaa!  Eikä väsytä yhtään. Mä oon varmaan seonnu lopullisesti tai jotain xD

Tää mun naamani on jopa vähän paremman näkönen. Ainakin tällä hetkellä...
Toivottavasti ei nyt ala rehottaan ja loistaan punasenaan näppylöitä nyt kun menin kehumaan.
Se oli se joku perioraalidermatiitti mitä se lekuri epäili et tää olis mun leuassa. 
Ihan mielenkiintonen juttu ku luin netistä, siis googletin, että sitä on epäilty et aiheutuisi esim ehkäsypillereistä, kortisoni valmisteita (voiteista ja lääkkeistä) tai jopa runsaasta meikin käytöstä sillä iho alueella. Mielenkiintoista tästä tekee se että mä en käytä mitään näistä kolmesta.. 

-Pillerit ei sovi mulle joten ei niitä.
-Kortisoni lääkkeitä mulla ei ole ollutkaan..   ja
-Meikkiäkään mä en niin paljon käytä kun meikkaan yleensä vaan baariin tai johonki juhliin..

Niin että mistähän se sit on mun naamaani pompsahtunu??

Aika mielenkiintosiin juttuihin tässä elämässä kyllä välillä törmääkin. =)
Toinen mielenkiintonen juttu on se kun kävin apteekist hakeen sen rasvan mitä lääkäri käski toho naamaan laittaan, niin apteekkari kehu että se voi aiheuttaa antabusreaktion alkoholin kanssa yhtäaikaa käytettynä. Siis joku rasva o.O
Noh mikäs siinä sitten ihan kivaa tököttiä mun pitää toho naamaani laittaa.

Mitähän sitten vielä...
Näääh.. Ei jaksa nyt kirjottaa taas kaikkee..
Tuun myöhemmin takas kirjottaan vähän meidän viikonlopusta, kun meillä oli vieraita
vähän enemmänkin jopa.