Tässä just käytiin laskuja läpi kun mieheni kehui että hänelle tulee rahaa tässä piakkoin niin voisi maksella noita munkin laskuja pois et mä maksan sitten vuokran kun mun rahat tulee. Ihan kiva juttu ni ei tarvi ite sit ressata niit kaikkia laskuja niin hirveesti.
Se on oikeesti aika pirun masentavaa kun posti tulee ja sit siellä on läjä laskuja mukana... Ei siinä muuten mitään mutta kun kaikki edellisetkin on vielä maksamatta ja sit niitä vaan tulee kokoajan lisää vaikkei mitään tekiskään. Ja nyt mulle on tullu kelastaki jotain helkkarin takasin perintä laskuja. Aikasemmin ei oo tullu kun oon saanu asumistukeekin kelasta nii ne takasin perinnät on vähennetty sitten siittä mut nyt ei saada sitäkään enää ollenkaan ni nyt sielt tulee sit niit lakuja ja neki pitäs muka heti maksaa.

Yks lasku on semmosen 200 euroo about ja sen mä tiedänkin mistä hyvästä se on et sitä voin koittaa jopa osissa maksaakkin. Ainut että nyt on tullu joku kolmen vuoden takaa oleva opintotuen takasinperintä lasku joka on melkein kaks tonnia ja mun tietääkseni mulle ei oo ikinä es maksettu niin paljoo liikaa mitään opintotukea o.O ????  niin että mitä..
Eikä mulle oo sillon aiemmin tullu mitää tommost ilmotust et olis noin paljon muka maksettu liikaa jotain tukia et pitäs maksaa takasin... Ja jos onki maksettu niin miten ne ei oo sitten muka tässä kolmen-neljän vuoden aikana periny sitä jo takasin mun asumistuesta kun kuitenkin olen saanu asumistukee kokoajan.. 
Tai en ihan kokoajan mutta tuohon viime jouluun asti kuitenkin olen saanu kokoajan asumistukee kelasta niin miten ne ei ole muka siinä ajassa sitä sitten vähentäny sieltä??

en ymmärrä..

Sen olen tässä huomannu et tää RAHA on kyllä suurin tressin aiheuttaja tässä elämässä mitä vaan ikinä voi olla. Ilman raha huolia menis paljon paremmin kaikilla ihmisillä noin yleensäkin. Kaikki tuntuskin paljon mukavammalta kun ei tarvis kokoajan ressata et saako laskut maksettuu ja mitkä jää maksamatta ja koska ne sitten sais maksettua jne..

Niin että eihän se raha ole tärkeintä...
Eikä raha tee onnelliseksi.

Kyllä se vaan kummasti tätä elämää helpottaa ja hyvinvoinnin tasoa nostaa kun sitä olis.