Mä olisin erittäin helpottunut tällä hetkellä jos pääsisin eroon miehestäni.. Niin kamalalta kuin se kuulostaakin miestäni kohtaan niin minä en vain yksinkertaisesti ole enää onnellinen hänen kanssaan. Suurimman osan meidän välisistämme "keskusteluista" peittää alleen valtavat riidat ja tunnen itseni jatkuvasti mitättömäksi pikkuihmiseksi jonka tunteista ei tarvitse välittää. Me emme siis lähes ikinä oikeasti keskutele. Minä yritän keskustella ja hän yrittää kuunnella siinä onnistumatta. Minä suutun ja sitten hän suuttuu ja lopulta vika olikin minussa. Hänen mielestään.

Kaiken lisäksi olen huomannut usein tuntevani suurta vihaa miestäni kohtaan. Mielestäni tälläiset tunteet normaalissa parisuhteessa eivät ole aivan normaaleja.. Ainakaan näin usein esiintyessään ja vieläpä näinkin varhaisessa vaiheessa. Olen ahdistunut ja huomaan kaipaani jotain aivan muuta. Jotain paljon parempaa kuin tämä. Voinko siis olettaa että tämä ei ole normaali parisuhde??