Mulla oli tänään taas lääkäri aika. Kello 11 ja melkein tein kuolemaa kun piti herätä ennen kymmentä ja olin kaiken lisäks tietysti nukkunu ihan törkeen huonosti. Heräilin jatkuvasti ja näin ihan sekopäisiä unia koko yön.. Jopa jonkin asteisia painajaisiakin.
Depressio testistä jonka lääkäri viimeks anto mulle mukaan kotona täytettäväks, sain 42 pistettä ja täydet olis ollu jotain 63pistettä. Eli se oli siis sen testin mukaan aika pahakin masennus kyseessä. Tosin sen mä tiesinki ilman tota testiäki, mut se lääkäri halus et täytän sen lapun ni kait se täyty sit täyttää. 

Sain lisää sairaslomaa.. semmosen kolme viikkoa vähän reilut.. Lääkäri oli sitä mieltä et se olis mun tilanteessa hyvä juttu jatkaa sitä saikkua ja ei siinä mä olen kyllä ihan samaa mieltä sen kanssa. Mä unohtelen nykyään ihan kamalasti asioita.. Varsinkin niitä tärkeitä juttuja. Ja yleensä mulla on aina ollu niin hyvä muisti kaikenlaisissa asioissa. Monista asioista muistan ihan pienetkin yksityiskohdat, mut nyt tuntuu etten mä muista enää yhtään mitään. Mä en jaksa enää keskittyä asioihin, enkä paljon ajatellakkaan asioita. Jotenkin pää ihan tiltissä ku ei ajatus meinaa kulkee ollenkaan. Inhottavaa.

Niin ja sain mä sitten jotain rasvaa tähän naamaani ku kysäsin silt lekurilt samalla kun se kirjotteli niit saikku lappuja, et onko tää jotain allergiaa tai vastaavaa kun mulla on jotain ihottumaa leuassa. Aluks luulin et se on vaan finni ku oli tullu näppy leukaan mut hetken päästä niit oli vaan lisää ja ne levis suupieliinki vähän ja nyt on ruvennu sit iho kuivaan älyttömästi siittä. Toivottavasti toi rasva ny auttas sit.

Sieltä kun selvis niin pari tuntia sai olla kotona ja sit pitiki lähtee takasin kun oli viel hammaslääräriki samalle päivälle. Tarkastusaika se vaan oli. Varasin ajan sinne ku o hammas kiukutellu. Tekee kipeetä ku syö jotain makeeta niinku pullaa tai keksiä yms.. Varsinki jos sitä purasee. Tarkastuksessa hampaasta ei kylläkään löytyny mitään vikaa o.O Hammas särkee mut siin ei näy mitään mist se vois johtua... Aika erikoista. Oli siinä hammashoitajaki ihmeissään. Toisesta hampaasta kyllä löyty pieni reikä jota varten sain sit paikkaus ajan marraskuulle. Siis yli kahden kuuakuden päähän. Sain ajan myös hammaskiven poistoon tän kuun lopulla. Ihan kiva ku toi tärkeempi homma meni sinne kauemmas mut ei voi mitään ku meillä on vaan yks hammaslääkäri täällä.

Mulla on nyt aikakin sinne depressiohoitajalle josta aikasemmin olen maininnut. Se lääkäri oli laittanu mulle lähetteen sinne ja anto sen lapun missä on sen tiedot. Soitin sit lopulta sinne ja varasin ajan. Vaikutti puhelimessa ihan ok tyypiltä ja toivottavasti myös on semmonen sit kun tavataan ens tiistaina. Lääkäri sano et voidaan kattoo tässä lähiaikoina jopa uutta lääkettäkin mulla jos tää tilanne ei ala tästä yhtään helpottuun. Noh sen näkee sitten miten tässä käy. Nyt otetaan ihan rauhassa, ainakin yritetään, ja ootellaan tiistaita :)