Minä olen ollut hereillä täällä jo tunnin!  Kuuden tunnin yöunien jälkeen vielä. Vaikka kyllä mä taas heräilin useesee otteesee yönaikana, mut onneks kuites nukahin aika samantie uudestaan. 

Tuli eilen illalla aika yllättäen ilmotus et mun gerbiilit, joita olen AINA halunnut, lähtee tänä aamuna ihan näillä hetkillä Oulusta kohti Jyväskylää ja minun pitäisi olla siellä sitten yhden-kahden maissa vastassa poikia hakemassa.  Minulle on tulossa siis Siamese ja Burmese väriset veljekset. En tiedä onko ihan vääriin sanoa että nää on näitä harvinaisempia värejä, mutta kuiten sellaisia värejä joita olen ihan gerbiili aikojeni alusta asti himoinnut kuin kuuta nousevaa ja nyt minä saan sellaiset itselleni 

Tästä on sovittu jo pari kuukautta sitten tämän kasvattajan kanssa silloin kun pojat syntyivät ja olen maksanutkin ne jo valmiiksi kun olivat jo sen ikäisiä etteivät ainakaan naksuun mene. Odotin saavani pojat vasta joskus ensi kuussa juuri tämän väli matkan ja harvan gerbiili liikenteen takia, mutta yllättäen tulikin eilen illalla sitten viestiä.

Pikkasen oli kyllä järkkäämistä kauheessa paniikissa mulla kun autossa on tankki tyhjä ja rahat loppu mut sain kuin sainkin sitten kerättyä kasaan sen verran että pääsen poikiani vastaan  =)  Kaiken lisäksi äiti lupasi lainata mulle muutaman kympin että pärjää taas viikon kaksi.  Mullakun ei ole hajuakaan koska mä saan seuraavan kerran rahaa mistään...

Ihanaa tää työttömänä oleminen kun piti liittoon laittaa kaiken maailman lappuja ja nyt vaan ootellaan päätöstä ja rahoja. Kaippa ne joskus ens kuussa tulee. Josta tulikin mieleen et mun pitäs soittaa sinne ja kysyy et koska saan lähettää seuraavan hakemuksen. Sossusta en oo ees viittiny kysyä ku tiiän ettei ne sielt mitään anna kuitenkaan ja kauhee vaiva vaan siinäkin kun keräät ja haalit niitä kaikkia papereita sinne ku vaativat kuitenki tiliotteetki puolen vuoden ajalta.

Poitsujen paprut ei oo viä tullu rekisteröijältä joten joudun niitä vielä ootteleen ens vuoden puolelle. Saan ne sitten postissa toivottavasti pian. Tuntuu olevan ruuhkaa siellä rekisteröinnissä, kun tuon mun viimeks saadun tyttösenkin paperit on vielä siellä jossain.. Voisinkin muuten kysyä siltä kasvattajalta et onko näkyny 


Jooh... Mie tuun varmaan sitten päivällä kirjotteleen tänne taas lisää. Katsotaan sitten uusi tilanne katsaus välillä =)


Niin joo...


HYVÄÄ HUOMENTA KAIKILLE!   =D