Ajatukset sekaisin.

Miten minulle voi taas käydä näin...
Yksi ilta kavereiden kera meillä ja kaikki menee aivan sekaisin.
Minun ystäväni,
mieheni ystävä
ja mukava ilta hyvässä seurassa.

Hyvin pieni hetki sohvalla,
sitten se oli menoa..
Paluuta ei kai ole.

Hellä kosketus ihollani.
Huumaudun kai täysin ja
melkein unohdan missä olen.

En saa sitä mielestäni.
Sitä pientä hetkeä jona meillä oli erityinen yhteys.
Sitä kosketusta.
Sitä aivan ihanaa tunnetta juuri sillä hetkellä.

Kaikki mistä myöhemmin puhuimme.
Miksi se on niin vaikeaa vastustaa sitä suurta kiusausta.
Olen kuin narkomaani joka tahtoo vain lisää aineita.

Haluan vain lisää sitä ihanaa ainetta joka huumaa pääni täysin
ja saa minut unohtamaan kaiken muun.
Kaiiki huoleni ovat täysin kaikonneet ja ainoa asia minkä tiedän
on se mahtava tunne joka hänen kosketuksestaan minulle välittyy.

Tiedän että hänkin ajattelee minua.
Tiedän hänenkin haluavan minua.
Paljon.

Ongelma vain on että kaikki on kiellettyä.
Tänään olin jopa melkein mustasukkainen,
kun kuvittelin hänen olevan sängyssä tyttöystävänsä kanssa..

Hullua.
Jopa minulta..

Perhoset mylläävät vatsassa ja ajatukset harhailevat.
Huomenna näen hänet mutten saa koskettaa häntä.

Olen tainnut tulla hulluksi.